maandag 12 juli 2010

Het zit erop..

Na 5 maanden is het zover, de stage in Kenia is afgesloten, met voldoendes voor supervisie en stage! Zaterdag was de laatste spelletjesdag, op Renja Primary. Het was een geslaagde dag, met de nodige vertragingen natuurlijk - This Is Africa.

Morgen haal ik Mireille op in Nairobi, en gaan we nog 3,5 week op vakantie. De reis gaat van Kisumu naar Nakuru en terug naar Nairobi, van daar naar Mombasa en Malindi aan de kust, misschien nog een paar daagjes naar Lamu. Ik heb er erg veel zin in!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marieke en Mireille.

    Gefeliciteerd met de goede afloop van je stage.
    Geniet samen van het mooie Kenia.
    Misschien is het leuk elkaar nog eens te ontmoeten en na te praten over je verblijf in Kenia.

    Groet, Ibo en Dieuwer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh, daar kom ik met mn reactie, 10 dagen na dato XD

    Maar jullie zijn dan nog wel druk bezig dus nog steeds heeeeeeel veeeeeeel plezieerr!!! :D En maak veel foto's want die wil ik zien! :P

    Echt onwijs leuk, heb je daar toch een half jaar gezeten! Laaaang. En dan kom ik zometeen zeker een keer langs om foto's te bekijken en dat ene spelletje te leren, en naar je spectaculaire verhalen te luisteren die je hier vergeten bent erop te zetten of die je gewoon nog een keer wilt vertellen :D

    Liieeefs!! En danku voor de blog, was echt leuk om het zo te volgen! xxxxxx!!

    BeantwoordenVerwijderen