zaterdag 15 mei 2010

Eisalade (15-04)

Om 6 uur komen we terug uit Kibogo Bay. We wilden zonnen en zwemmen, maar toen we aankwamen schoof ere en donker pak wolken voor de zon. Onderweg doen we boodschappen bij Nakumatt – eieren en mayonaise. Ik heb ontzettend veel zin in eisalade, en ik heb een recept gekregen van Mireille. We koken 6 eieren hard, en doen er daarna mayonaise, ui, kerrie, peper en zout bij en maken toast. Het is heerlijk, hier had ik echt zin in! Omdat we best veel salade over hebben toasten we nog wat brood en brengen het naar boven. Meestal als we wat eten overhebben geven we het aan de jongens van de rooftopbar (victor, Conelia en John), ze vinden de eisalade een groot succes! Gelukkig maar.

3 opmerkingen:

  1. Oja mijn recept viel dus in de smaak *wenkbrauw-wiebel* ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker lijkt mij die eisalade ik krijg er trek van. Maar helaas geen eieren in huis.
    Gr. José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha nicee. Een dag die heerlijk draait om niets anders dan een lekkere eisalade, dat zijn dagen die je moet koesteren (serieus hè)!! Genieten van de simpele dingen. Of simpel.. ik denk dat ik het niet kan maken met mijn kookgeklungel :P

    Jammer verder dat de zon verstoppertje speelde, maar dit is ook wel leuk. En wat lief dat jullie overig eten aan Victor, Conelia en John geven! Beter dan gewoon weggooien in ieder geval, maar dit is dan al helemaal wel sociaal.

    Haha, Mireille ook weer trots :P :)

    Dooeeegggg!!

    BeantwoordenVerwijderen