maandag 3 mei 2010

Geen theaterles (2-05)

Gisteren heb ik de coördinator van het centrum gesmst of de groep zou komen voor theater, “ja” zei hij. Ze waren er niet, laat ik het daarbij houden.

Voor het eten werk aan een supervisiecasus, maar ik vind het erg lastig. Voor het avondeten maak ik rijst met curry en een hoop groenten, heel lekker!Ik maak ook een bord voor Cornelia en Victor. Omdat het verschrikkelijk regent en waait hebben ze de bar gesloten en hebben ze nu niks te doen. ’S Avonds hebben de voetballers het ook gezellig.

2 opmerkingen:

  1. Dat gebeurd ook vaak zeg... dat ze zeggen dat het er is maar dan komen de mensen niet opdagen. Why is that?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En mijn werkgroep is voorbij, dus ik ben er weer, tadaaah :P

    Maar wat een gedoe telkens zeg!! En daar bereid je je dan voor voor. (ja, dat is 2x 'je' en 2x 'voor'). Maar echt balen!! Gelukkig dat je eten lekker was.. :)

    Maar echt, ik hoop dat het uiteindelijk beter gaat!! xxx!

    BeantwoordenVerwijderen