maandag 10 mei 2010

Pannekoeken (9-05)

Met frisse moed ga ik vandaag weer naar de theaterlessen. Ik heb de Hand of Hope groep om 14.00 en Kasawino om 16.00. Met Daniela ga ik naar Nyamasaria, zij gaat op bezoek bij vrienden en ik ga naar Jamilo. Ik heb Lilian gebeld voor de sleutel, en ze stuurt iemand voor de sleutel. De sleutel en de groep zijn er nog niet om half 3, waarna ik Lilian en Kennedy (van Hand of Hope) bel. Kennedy zegt dat hij vergeten is het door te geven, volgende week komen ze echt. Lilian zegt dat de sleutel nog onderweg is. Om 3 uur staat opeens mijn groep van 4 uur voor de deur, omdat de sleutel er nog niet is gaan we buiten aan de slag, wat ook prima lukt. Vandaag deel ik de scripts uit en verdelen we de rollen, en we oefenen een paar keer. Het gaat heel goed!

Na de les loop ik naar de weg, waar ik Daniela bij haar vrienden opzoek, samen gaan we terug naar de stad. Onderweg doen we boodschappen voor pannenkoeken. Ik bak een stuk of 15 pannenkoeken voor Sam, Kristin, Daniela en de jongens van de rooftopbar. Het lukt heel goed, hoewel ik eigenlijk nog nooit echt zelf pannenkoeken had gebakken!

2 opmerkingen:

  1. Haha, beetje als 'verrassing' dat ze zo vroeg kwamen! 'Laten we eens vroeg komen'! :P Humor, en mooi dat het goed gaat! Ik ben nu wel benieuwd waar je scripts over gaan!!

    Hmmm, pannenkoeken! Heb ik ook nooit gemaakt, als je weer in NL bent moet je me het maar leren, aangezien het nu bij jou toch goed ging :)

    Klinkt als een leuke dag, in ieder geval de middag en avond!
    Weetje wat ik nu aan het kijken ben? America's Next Topmodel. Als je het hebt over een wereldje totally different van Kenia. XD

    Groetjeeeess! ikke :D xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed recept zeker ?
    Frans

    BeantwoordenVerwijderen