zondag 11 april 2010

Childrens Funday op Jamilo (10-04)

Als ik iets na half 10 op Jamilo kom zijn er ongeveer 20 kinderen, maar er druppelen er steeds meer binnen. Gerald is er tegen kwart voor 10, Lilian en Diewer nog iets later. Dan komen ook coördinatoren met kinderen uit hun centrum, en tegen 11 uur zijn er 200 kinderen. Diewer legt de spellen uit, en dan kunnen we beginnen. Samson verdeelt alle kinderen in groepen, juf Pamela neemt de kleinsten worden onder haar hoede. Na de spelletjes word brood en limonade uitgedeeld. Na de lunch krijgen de kinderen allemaal een potloot.

Met Gerald, Samson, Ibo en Diewer lopen we naar de hoofdweg, waar ik een matatu terug neem. Dan doe ik mijn was en lees ik wat. ’S Avonds maak ik rijst, en ga ik met Charlotte wat drinken op het dak.

2 opmerkingen:

  1. Tweehonderd kids is een heleboel. Wat voor spelletjes deden ze en hielp jij ook met welk spelletje. Ik wil alles weten, geintje. Leuk dat Charlotte er is. Geniet er van, liefs, margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 200 kinderen! Dat is idd veel haha. Maar het klinkt echt vet gezellig met de begeleiders, kinderen, spelletjes en eten! Volgens mij was dat wel een leuke dag :D (hoewel, de andere dagen waarschijnlijk ook, alleen dit klinkt soort ouderwets gezellig, zoals op de kleuterschool :P )

    Op het dak XD Dat klinkt serieus cool.

    En ik ben nog steeds nieuwsgierig wat je nou leest, studie of toch wat minder 'nuttig'? ;)

    En nu moet ik toch echt even spullen pakken, zometeen naar studie in een bijna onnederlands weer: droog en zonnig! ;) :P Het lijkt Kenia wel (alleen dan *gelukkig, als ik het mag zeggen* iets minder warm haha).

    Liieeefs!! Jolien :D

    BeantwoordenVerwijderen