donderdag 15 april 2010

Lui dagje (13-04)

Je hebt wel eens zo’n dag dat je nergens zin in hebt, die had ik vandaag. Vanmorgen stond ik met frisse moed op, de elektriciteit deed het weer vanaf een uur of 9. Ik begon met het bijwerken van mijn blogs – die van zondag en maandag. Daarna heb ik mijn boek uitgelezen, en wilde aan het werk gaan, maar ik zat telkens 5 minuutjes, ging weer wat anders doen, weer proberen te werken, wat anders doen. Vroeg in de middag ben ik met Emily naar de supermarkt gelopen, onder andere voor een nieuwe zaklamp. Daarna weer een beetje niks doen, kamer opruimen, boven hangen. Tegen half 5 begon het te regenen, steeds harder. De hele avond blijft het hard regenen.

We eten in de sportsbar, waar we een les voorbereiden voor een school. Emily doet een onderzoek op basisscholen, en op een van de scholen wil ze een les verzorgen over onder andere politiek en gender. Ze heeft Charlotte en mij gevraagd om haar te helpen, en aangezien ik deze week niet veel te doen heb – Gerald heeft een training deze week en Jamilo is gesloten – leek het me leuk om mee te gaan.

3 opmerkingen:

  1. Wat is gender?
    Toch leuk zo'n lummeldagje, dan kan je weer energie op laden. Je kwam toch nooit in de sportbar, die hadden we op het filpje gezien, toch? Zo'n zaklamp is echt nodig begrijp ik , als het al om 6 uur donker is? Waar is je trouwe support in de vorm van Jolien?
    Groet, margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te zien ben ik niet de enige trouwe support hoor ;)

    Haha, frisse moed is soms ook nodig voor een rustig dagje hoor! Helemaal niets verkeerd mee :) Alleen jammer dat het zo hard regende, dat maakt de avond toch wel een beetje somber vind ik. Behalve natuurlijk als je eraan denkt dat je zo lekker droog zit, dat is natuurlijk wel fijn :)

    Leuk dat je mee gaat naar de basisschool! Ben benieuwd hoe het gaat. Maar dat is vast weer te lezen in je komende blogs!

    Dus op naar de volgende :P dooeeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en hoe vond je het lesgeven??
    MOOI VAK hè;)

    BeantwoordenVerwijderen