woensdag 21 april 2010

Twee maanden (20-04)

Ik verslaap me, en om 10 uur ben ik bij Jamilo. Lilian is er al, en we dragen samen de ladder en verf van de schuur naar het schoolgebouw. Ik maak eerst de giraffe af, en dan begin ik aan de aap. Ik neem even pauze, en Lilian koopt twee flesjes cola, die erg lekker smaken, het is warm! Daarna schilder ik een ezel, waarna het te heet word in de zon. We ruimen alles weer op en gaan weer terug naar de weg.

In het hotel ga ik naar het dak, waar ik Marti vind. Ze zou vandaag terug vliegen, maar door de vulkaan is haar vlucht geannuleerd, ze moet nu wachten tot zondag. Op zich is Kisumu niet de rotste plek om vast te zitten, maar ze heeft nog veel werk te doen in Engeland, en dit komt niet goed uit.

Dan ga ik naar mijn kamer om wat te lezen. Emily klopt op mijn deur, of ik zin heb om naar de markt te gaan, ze wil nog een kanga kopen. Ik ga mee, maar zeg dat ik niets moet kopen. De doeken op de markt zijn weer prachtig, en ik kan het niet laten. Ik koop een prachtige kanga in wit, blauw en zwart. Maar ze zijn ook zo goedkoop en mooi!

’S Avonds kijk ik met Emily naar The Hangover, de dvd heb ik van Steve geleend. De film is grappig, maar valt een beetje tegen. Dit is Emily’s laatste avond, als haar vlucht morgen gaat dan.

2 opmerkingen:

  1. Wat 'n lieverds,, die ezel en die giraf. Hij buigt zich voor de dakrand. Die ezel is erg vrolijk. Je lap is mooi van kleur en motief. Die zijn zeker niet om een jurk van te maken.
    Wat 'n grappig Afrikaans dagje. Welke dieren heb je nog?
    Liefs Margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa, ik denk al, wanneer komen de dieren weer? :P En daar zijn ze dan! Klinkt wel heel gezellig samen met Lilian daaraan bezig zijn! Nog meer creativiteit! Lekker bezig :D

    Ojah, die idiote vulkaan inderdaad. Zonde dat haar vlucht geannuleerd is, maar toch.. beter voorkomen nietwaar.

    Haha, een markt vol verleidingen zo te horen :P Leuk toch, je kunt er altijd wel iets mee!

    The Hangover moet ik nog zien, maar zo te horen kan ik hem maar beter ooit als 'ie op tv is een keer kijken haha.

    Toedelsss.

    BeantwoordenVerwijderen