vrijdag 16 april 2010

Karaoke (15-04)

Vandaag ook niet zo veel gedaan, een beetje aan school gewerkt, in het park gezeten, naar de winkel geweest. Rustig dagje.

’S Avonds eten we bij Mon Ami, waar elke donderdagavond karaoke is. We bestellen allemaal een cheesburger, die we opeten onder het “gezang” van een vrouw in een groen jurkje. Ik dacht dat alle Afrikanen een natuurlijk gevoel voor ritme, een prachtige stem en opzwepende heupen, maar die illusie ben ik na deze avond kwijt. De vrouw in het groene jurkje krijst liedje na liedje door te microfoon, afgewisseld door een jongen met geblondeerd haar die vooral Celine Dion in zijn repertoire heeft. Al met al is het erg gezellig!

2 opmerkingen:

  1. De Reacties op je blog stromen nu wel binnen. Leuk ook om die te lezen. Iedereen leeft met je mee, ook de mensen die ze niet lezen. Al is de karaoke niet wat je verwacht, is de douche koud en valt de zaklamp alweer uit, geniet er van, want ook dat is Afrika. Ik lach me kapot, ik zie het al voor me, jij op karaoke, je doet dingen die je hier niet in je hoofd zal halen. Maar wel heel anders alles. Hartstikke leuk, zelfs luie dagen in het park kunnen leuk zijn. Margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mon Ami, wat een leuke vrolijke naam ^^
    Hahaha, je hebt inderdaad ook een ilussie bij mij doen verdwijnen. Een afrikaanse zonder ritme? De wonderen zijn de wereld nog niet uit. ;)

    Je bent een wereldwonder ontdekker! *woo woo*
    Nu mag je best een beetje trots op jezelf zijn.
    :P

    BeantwoordenVerwijderen