zondag 18 april 2010

Schoolwerk (16-04)

Eindelijk vandaag echt wat aan school gedaan, de probleemstelling van mijn onderzoek is af en gemaild naar mijn docent. Ook ben ik wat verder met CMO (Cultureel Maatschappelijk Ondernemen)

Tegen 7 uur spreek ik af met Marti, Charlotte en Emily om te eten bij Green Garden. Daar zien we ook Kevin (een Amerikaanse jongen die hier werkt met ECD scholen, en een regelmatige gast op de rooftop is). Na het eten besluiten we naar Laughing Buddha te gaan, Kevin gaat ook mee. In Laughing Buddha zien we een vriend van Kevin (een Israelier met een moeilijke naam) en zijn vriendinnetje (een Amerikaanse psychologe). Later sluiten ook een aantal van Marti’s Keniaanse vrienden aan. We bestellen verschillende toetjes en taartjes die de hele tafel rondgaan. Tegen 12 uur gaan Emily en ik terug naar het hotel (morgen vroeg op) terwijl te rest naar The Grill gaat tot laat in de nacht.

1 opmerking:

  1. Jaaaaa daar is The Laughing Buddha weer :D Ah, net zoals Mon Ami gewoon zo simpel leuk en vrolijk :P Hebben ze in NL ook zulke namen voor restaurants e.d.?
    Nou, dan moet ik wel even denken. Ik weet niet zoveel namen haha. Ja, de Ballon, dat klinkt wel schattig en vrolijk, maar voor een patattent?! wel lekkere patatten daar btw...

    En goed zo dat je je probleemstelling gedaan hebt! I'm proud of you! :D Je zit er natuurlijk niet helemaal voor je lol hè.. maar ach, altijd een beetje (of heel erg veel) lol hebben is natuurlijk ook niet zoooo'n ramp. Hoogstens een klein rampje. Maar dat kunnen we wel handelen! Wraaawh.

    Dat was zo'n grom. weetjewel. Zo'n dat-kan-ik-aan-grom. Moet je doen. Hardop. Nu. Wraaawh. Als je dit leest. Wordt je vrolijk van XD Alleen al omdat het gewoon belachelijk klinkt. Echt, alleen dieren die gemaakt zijn om te grommen kunnen zo'n grom echt hebben. Maar toch. Doen. Hup.

    Is The Grill een danstent ofzo? Want dàt klinkt juist veel meer als een eettent :P

    Goodiesss!!

    BeantwoordenVerwijderen