donderdag 1 april 2010

Schilderen


Schilderen met onder aan de ladder Diewer

2 opmerkingen:

  1. Hehe, heb ik eindelijk een beeld ervan! Ze zijn zoooo leeeeeuuuk!!! :) En nu nog de rest van de schilderingen... (ik ben niet ongeduldig hoor haha) Nee maar echt super!

    Maar het varken vind ik het leukst. Want die kijkt echt superblij !

    En superknap dat je het voor elkaar krijg op die ladder o.O'
    Ik zou er echt al 10x afgevallen van zijn, r-e-s-p-e-c-t! ('find out what it means to me..' nou dat nummer blijft ook de rest van de avond in m'n hoofd zitten haha.)

    Wow, ik heb minstens 3x 'super' gezegd haha. Maar ik vind het ook allemaal wel super :)

    Superdoegies! Jolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw, daar word je helemaal vrolijk van, van die dieren. Ik ben benieuwd naar de andere twee en vierpoters.
    Veel plezier met het schilderen, enne.......lange broek aan, hè, voor de kuiten. En blijf recht op die ladder.....
    Liefs, margreet.

    BeantwoordenVerwijderen