donderdag 8 april 2010

Workshop nurseryleraren (7-04)

Met Diewer ga ik naar The Orange House, waar zee en workshop leermateriaal maken aan leraren van nurseryscholen geeft. De leraressen (+ 1 leraar) krijgen de opdracht dieren te tekenen en de naam eronder te schrijven, daarna word de plaat gelamineerd. Na de lunch ga ik terug naar Kisumu, ik doe er nu bijna 3,5 uur over! Het eerste stuk naar Kendu Bay doe ik in een auto, welke helemaal vol zit. Als ik denk dat er echt niemand meer bijpast, gaat dat hier wel. In Kendu Bay stap ik over naar een busje, welke ongeveer na een half uur vol zit. Als we ergens langs te kant stoppen verdwijnt de chauffeur, de man naast mij zegt dat hij gearresteerd is omdat hij hier niet mag parkeren. Na ongeveer een half uur komt hij terug en rijden we verder.

In het hotel zijn 2 nieuwe Engelse meisjes aangekomen. Charlotte blijft voor 5 weken, Marti voor 2 weken, maar komt in juni weer terug voor 3 maanden. Ze vragen me mee uit eten, maar ik moet nog een supervisieverslag schrijven. Ik ga boven zitten met mijn laptop. Na een uur begint het verschrikkelijk te waaien en regenen, mijn laptop word helemaal nat, en ik moet afsluiten en terug naar mijn kamer. Ik ga vroeg slapen.


Prijsvraag: Hoeveel mensen passen er in een personenauto? – onder de goede inzenders word de eeuwige eer verloot...

8 opmerkingen:

  1. Gokje, twaalf. Heb ik gewonnen? margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat er weer nieuwe meisjes zijn aangekomen. En nu maar hopen dat het klit, maar dat lukt vaak wel in de vreende. Veel plezier, margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap dat je in je eentje met openbaar vervoer gaat. Best ingewikkeld met al die verschillende busjes en tarieven. Ik heb bewondering voor je. Margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb weleens gehoord van mijn moeder dat ze weleens met 16 man in een kleine auto hebben gezeten dus gokje stuk of 18 ofzo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hm.. 2 en 5 weken is niet echt lang, maar alsnog wel gezellig denk ik! En jij bent er dan lekker al bekend en weet alles al, .. dat voelt toch wel wijs denk ik :P

    Pff, gekkewerk, dat reizen. 3,5 uur! Naja, wel de tijd om na te denken ofzo. Even goed de omgeving in je op nemen, want dat doe je nog niet natuurlijk XD
    En was die man nou ook gearresteerd? Naja, dat weet jij ook niet denk ik.. maar lijkt me wel vet asociaal eigenlijk, om een buschauffeur met allemaal mensen in de bus even te arresteren, is de rest ook klaar mee!
    Maarja, je bént uiteindelijk weer in Kisumu aangekomen, dat is wel zo prettig natuurlijk haha.

    Ojah ojah, eeuwige roem.. ehm.. naja, ik doe natuurlijk gewoon mee met 'mijn' getal! 21! beetje veel, denk dat het ook overdreven is, maar ach :P Je weet het niet hè.

    Moet je wel natuurlijk binnenkort vertellen hè, wat het nou is :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het goede antwoord is 16, 4 voorin (2 op de bijrijdersstoel, 2 op de chauffeursstoel), 4 op de achterbank, en 6 in de achterbak!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zijn er dus 14, typfoutje! En ik weet niet hoe ik reacties weer moet verwijderen..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, ah, op het dak zitten telt dus niet mee XD
    Pff, 6 in de achterbank... gezellig! ;)

    BeantwoordenVerwijderen