zondag 25 april 2010

Theaterles (25-04)

‘S ochtends print ik eerst de scripts uit, en ga dan op weg naar Nyamasaria. Voor ik naar Jamilo ga, ga ik naar Geralds huis om de sleutel op te halen. Gerald en Lilian zijn niet thuis, en hun zoon en de huishoudster weten niet waar de sleutel is. Als ik, zonder sleutel, naar Jamilo loop kom ik Gerald en Lilian tegen, ze komen net uit de kerk. Lilian zegt me dat ze iemand belt om de sleutel te brengen, ik ga alvast naar de school. Ik ben er net een paar minuten als de eerste deelnemers van de nieuwe groep komen, drie meiden van rond 22 jaar. Ze zijn veel ouder dan ik had verwacht, maar lijken erg enthousiast. Niet veel later komen ook de jongens, waarvan de jongste een jaar of 16. We beginnen met de uitleg, planning en regels, en gaan dan aan de slag. De deelnemers zijn heel enthousiast en er zitten ook zeker een paar getalenteerde spelers bij en ze zijn niet verlegen! Heerlijk dat het ook goed kan gaan! De tweede groep komt niet, maar Gerald had dat al verwacht. Ze hebben gasten uit de buurt van Homa Hills.

Terug in het hotel neem ik een douche. Dan ga ik Marti uitzwaaien die weer terug naar Engeland gaat, in juni is ze weer terug. Omdat ik deze week naar Homa Hills ga moet ik mijn tas nog inpakken, morgen heel vroeg met de matatu!

1 opmerking:

  1. Ahh, ik wou dat ik in Kenia was als jullie dat toneelstuk gaan opvoeren! Ben echt superbenieuwd! :D

    Superkalafragelisticexpialadocious dat het zo goed ging vandaag!! Bij mij ook, ik heb statistiek en nog wat andere vakken gemaakt in de zon, yeaah :P Okee, dat werkt bij mij wel ontnuchterend na al jouw Kenia verhalen hahaha.

    Keep up the good work!! Goodies! :D

    BeantwoordenVerwijderen