zondag 28 maart 2010

Eindelijk mijn jurk ophalen! (27-03)

Het is zaterdag, dus ik mag uitslapen van mijzelf. Ik zet de wekker niet, en toch word ik om 8 uur wakker. Ik blijf nog even liggen en ga dan aan de slag op mijn computer, ik ontbijt tegen 11 uur met Malo (een soort combinatie tussen karnemelk en yoghurt, erg lekker met een beetje suiker) en een appel. Om 12 uur klop ik bij Anna aan, die net wakker is, ze ligt nog in bed. We spreken af dat we over een half uurtje (Keniaanse tijd) naar de fundi gaan om de jurken op te halen.

Om kwart voor 1 is Anna klaar, Emily gaat ook mee. Ik ben erg benieuwd naar de jurk: zal hij passen, zal de kleermaakster mijn ontwerp hebben begrepen? Als we bij het winkeltje aankomen zie ik mijn jurk al liggen, hij ziet er prachtig uit! Anna en ik passen onze jurken, en die van mij past meteen goed! Anna’s jurk moet nog wat aangepast worden, en daarom wachten we even. Als ook die jurk goed is wil de kleermaker nog meer maten van mij opnemen, en wijst een plaatje van een jurk aan en vraagt of ik die mooi vind. Ik vraag waarom, maar ze wil er niets over zeggen. Ik vraag me nog steeds af, waarom zou ze nog een jurk willen maken, ik heb er niet om gevraagd.

Dan gaan we naar Mega City, en drinken eerst wat bij Mon Ami. Ik moet zonnebrand kopen, Anna en Emily willen wat souvenirs kopen en gaan naar Masai Market, ik ga terug naar het hotel. ‘S avonds eten we in Laughing Budha, en na het eten gaan we aan de waterpijp.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten