maandag 15 maart 2010

Vrij (13-03)

Ik ben vrij, en na uitgeslapen te hebben ga ik naar Kisumu Hotel om te zwemmen. Dit is een ander zwembad dan de vorige keer, omdat in dat zwembad (bij Sunset Hotel) veel Lakeflies (waterinsecten) zaten. Gelukkig is dit zwembad een stuk schoner!

Na het zwemmen ga ik met Anna naar Megacity voor boodschappen. Daar vind ik wokgroenten, noedels, kerrie, garam masala, kokos en ketjap. Dat word een heerlijke bami! Na de boodschappen gaan we wat drinken, en we besluiten ijs te nemen, wat als resultaat heeft dat we helemaal geen honger hebben. Die bami komt morgen wel!

Een korte blog vandaag, maar ik heb ook niet zoveel gedaan. Nu ik wat meer werk op stage heb ben ik wel erg blij als ik even niks kan doen!

1 opmerking:

  1. Wat fijn dat je met Anna nog leuke dingen kan doen. Straks krijg je misschien wat meer werk.
    Ik mis je, maar gelukkig kunnen we veel mailen.
    Soms krijg ik tranen in mijn ogen. maar jouw droom komt uit en wat kan ik beter wensen. Ik zou nu wel heel even bij je wlllen zijn. Om niks te zeggen. Veel liefs van mamzzzzzzzzz.

    BeantwoordenVerwijderen