dinsdag 30 maart 2010

Muurschilderen vervolg (29-03)

Vandaag ga ik verder met de schildering. Alles is getekend en ik begin nu met schilderen. Ik begin bij het varken, de kip en de geit, en het lukt heel goed! De leraressen zijn er erg tevreden over, en de kinderen herkennen de beesten. Tegen 10 uur komen Lilian en Diewer even op de school kijken, ook zei vinden de schildering erg leuk. ’S Ochtends sta ik in de schaduw, maar rond het middaguur komt de zon aan mijn kant van het schoolgebouw. Na een uur merk ik dat mijn kuiten erg warm worden en als ik mijn benen bekijk zijn ze heel erg verbrand – ik ben vergeten mijn kuiten in te smeren. Ik ruim meteen mijn verfspullen op, en help nog even binnen in de klas.

Terug in het hotel zie ik hoe rood mijn kuiten zijn, en smeer ik ze in met heel veel after-sun. Tegen het einde van de middag ga ik boven zitten, er is daar een fijn plekje op de rand van het terras, waar je naar de straat kan staren – er gebeurt altijd wel wat! Er zijn geen gasten, en ik geef Conelia Nederlandse les. Als Anna boven komt word ze begroet met “Goedenavon, hoe kaat het?”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten