dinsdag 30 maart 2010

Dropjes (30-03)

Ik ben wat laat, maar Gerald is er vandaag toch niet. Tegen half 10 ben ik bij de school, en ga verder met de schildering, vandaag een zebra, leeuw en halve giraffe. Daarna is er geen schaduw meer en ga ik naar binnen. Ik heb mijn fotoboekje meegenomen, en laat die aan de kinderen zien, ze vinden het heel leuk, en zijn vooral verbaast over de foto’s met honderden fietsen. Daarna deel ik dropjes uit die ik van Ibo en Diewer kreeg. De kinderen kijken erg verbaast naar het snoepje en vragen zich af of ze het echt kunnen eten. De meeste kinderen vinden het gelukkig lekker!

’S Avonds ga ik met Anna en Conelia naar de film, we willen de film Percy Jackson. Volgens de krant draait de film om half 7 ‘s avonds, dus om kwart over 6 willen we met een tuk tuk naar Mega City. Omdat het regent vragen de tuk tuk rijders ontzettend veel geld. Alleen voor 100 shilling willen ze ons meenemen, normaal is dat 40 of 50. We nemen een piki voor 50 wat ook meer is dan normaal. Bij de ingang zien we Conelia, we moeten eerst even brood halen, voor we naar de film gaan. Na de film is de supermarkt gesloten. Dan lopen we de trap op, de bios is op de 2e verdieping. Het is erg donker en stil, maar we besluiten toch even te kijken of er iemand is. Het blijft stil. We vragen het aan een winkelbediende in een kledingwinkel, en die bevestigd: de bios is gesloten.

We proberen ons geluk bij een andere bios, die bij Tuskys Supermarkt. Er zijn 2 films bezig, al een uur, de volgende begint om half 9. De film die bezig is is Valentines Day, en met een beetje korting mogen we naar binnen. Anna en Conelia besluiten te gaan, ik ga terug naar het hotel. Ik heb geen zin om een film te kijken die ik al heb gezien, en dan maar de helft.

1 opmerking:

  1. En toen kwam je gezellig weer op msnnnnn!! :P

    En met Alice in aantocht komt dat wel goed...
    en ik wil ook dropjes. Nog steeds. Maar het is nou niet dat ik net even 's avonds boodschappen ben gaan doen voor dropjes. Als er al een winkel open is.

    En ik wil een fotooooo zien van die muurschildering :) Maar dat doe je vast wel als hij af is, je hebt ook de foto met je jurk al geplaatst, dus ik heb volle vetrouwen erin haha. Prettig he.

    liieeefs.

    Weetje dat ik heel veel woorden gebruik met zo'n soort uithaal erin, als in 'uithaaaaaal'. Best wel vreemd. Mja. Je bent er vast wel aan gewend ondertussen, dat scheelt weer.
    Oeh, en het percentage van nuttige informatie op deze site daalt weer met 6%. *blije jij*

    BeantwoordenVerwijderen